Motos aquàtiques. Campionat de Catalunya a Amposta

El proper dissabte, dia 12 de juliol, es disputarà a Amposta (Montsià) la tercera regata puntuable per al Campionat de Catalunya de motos aquàtiques de les classes Esquí GP1 i Esquí GP3, ambdues per a motos de conducció dempeus.

La regata compta amb l’organització de la Federació Catalana de Motonàutica i el suport de l’Ajuntament d’Amposta, a través de la seva plataforma de turisme esportiu, Ports de la Generalitat i Jets X.

La cursa tindrà el seu punt de concentració a la rampa de varada d’Amposta, a pocs metres de l’emblemàtic pont penjat de la vila i es desenvoluparà en un circuit abalisat situat entre el Pont Penjat i el pont de la carretera nacional.

Aquesta serà la tercera cursa del campionat català, després de les disputades,  a Empuriabrava i a Port Ginesta, estant previstes encara regates a Riba-roja d’Ebre, a l’Ampolla i al Club Nàutic el Balís.

El jove, però al mateix temps veterà pilot gironí Roger Pujol, encapçala destacat la classificació general a GP1, la de màquines més potents, seguit de Miquel Àngel Gargallo i Manel Segura, tots ells amb motos Kawasaki.

A la  classe GP3, que serà la que comptarà amb una inscripció més nombrosa, encapçala la classificació general provisional el també gironí Narcís Segura (Yamaha), seguit de David Rodríguez i Nil Bonich, tots dos amb Kawasaki. Curiosament, Manel i Narcís Segura són pare i fill.

Els entrenaments començaran a les 11 del matí i seguidament es disputaran tres mànegues d’onze minuts més una volta per a cadascuna de les categories. El lliurament de premis està previst tant bon punt s’acabi la cursa.

Comments are closed.

Lloc web creat per IzandoMarketing

Resum de la privadesa
Federació Catalana de Motonàutica

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web.
Aquest lloc web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privadesa alienes a la de la FCM que vostè podrà decidir si accepta o no quan hi accedeixi. Podeu obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.