El passat dissabte dia 26 de setembre va tenir lloc a l’Ampolla (Baix Ebre) la sisena regata puntuable per al Campionat de Catalunya de motos aquàtiques d’enguany, dins la modalitat de circuit. La cursa va estar organitzada per la Federació Catalana de Motonàutica i el suport de l’Ajuntament de l’Ampolla i el Club Nàutic Ampolla.

Salvador Canet, guanyador de la regata a la classe GP1
La cursa es va disputar a l’emblemàtica Platja de les Avellanes, un enclavament ideal. Tant és així que aquesta era la vint-i-tresena vegada que ha tingut lloc una regata d’aquestes característiques en aquest emplaçament i mai s’ha hagut d’anular o suspendre per mal temps. Aquest cop es va disputar amb un dia idíl·lic, amb sol, bona temperatura i el mar en calma, la qual cosa va permetre assolir grans velocitats.
La regata, com és habitual, es va disputar en tres mànegues d’onze minuts més una volta per a cadascuna de les categories.
Narcís Segura, líder del campionat, no va perdonar i es va imposar a la categoria Esquí GP3, guanyant totes les mànegues. Però darrera seu va resultar molt disputada. Tant és així que Nil Bonich i Jordi Miquel van empatar a punts, però el millor resultat de Bonich a la darrera mànega li va donar el segon lloc de la jornada. Amb aquests resultats Segura ja és campió de Catalunya, tota vegada que cap dels seus perseguidors pot sumar prou punts per desbancar-lo.
A la classe Esquí GP1 la lluita va ser per la primera posició, amb fases molt emocionants entre Roger Pujol, líder del campionat fins ara, i Salvador Canet, que va guanyar la regata amb només mig punt d’avantatge davant de Pujol. En tercera posició va quedar Manel Segura. Pujol és també virtual campió, però el títol es decidirà a la darrera regata, prevista al CN El Balís el proper dia 17 d’octubre.
Classificació general (sis regates)
Esquí GP1
1r Roger Pujol. Kawasaki. GEN Roses. 308.5 punts.
2n Salvador Canet. Fast Moto. GEN Roses. 269 punts.
3r Alex Velasco. Yamaha. Motonàutic Club Amposta. 117.5 punts.
Esquí GP3
1r Narcís Segura. Yamaha. GEN Roses. 445 punts.
2n Nil Bonich. Kawasaki. Motonàutic Club Amposta. 290 punts.
3r Oriol Oliva. Yamaha. GEN Roses. 256 punts.
Esquí F4
1r Nil Trullàs. Kawasaki. FCM. 213,5 punts.
2a. Mirna Pujol. Kawasaki. FCM. 171 punts.
3r Ivo Viscasillas. Yamaha. FCM. 171 punts.


Comments are closed.