Hèctor Sanz setè a la Fórmula 2

El pilot català Hèctor Sanz ha aconseguit acabar en setena posició al Gran Premi de Noruega de Fórmula 2 disputat el passat dia 5 d’agost a Tonsberg. Sanz va anar passant les diferents fases eliminatòries de la regata fins a entrar a la final que van disputar un total de 18 embarcacions. La regata va ser molt accidentada, amb diferents capgirells patits per d’altres llanxes. Hi va haver cinc retirats.

F2

Aquest és el millor resultat aconseguit mai per un pilot català i de tot l’estat espanyol en una regata de motonàutica de circuit d’aquesta categoria, la segona més important del panorama motonàutic internacional.

Participen en aquest campionat mundial embarcacions de tipus catamarà de quasi cinc metres d’eslora propulsades amb un sol motor foraborda de 6 cilindres en V, 2.507 cc de desplaçament i 200 cavalls de potència, que li permeten assolir velocitats properes als 200 km/h sobre l’aigua.

Sanz, del Club Nàutic Riba-Roja d’Ebre (Ribera d’Ebre), suma així quatre valuosos punts abans de participar a les dues regates restants: Ribadouro (Portugal) i Colombo (Sri Lanka).

Comments are closed.

Lloc web creat per IzandoMarketing

Resum de la privadesa
Federació Catalana de Motonàutica

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web.
Aquest lloc web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privadesa alienes a la de la FCM que vostè podrà decidir si accepta o no quan hi accedeixi. Podeu obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.