Espectacular regata a Empuriabrava

El passat dia 11 d’abril, dissabte, va tenir lloc a Empuriabrava (Castelló d’Empúries) la primera regata puntuable per al Campionat de Catalunya de motos aquàtiques 2015. Per segon any consecutiu el campionat català va obrir la temporada a la platja de la Rubina d’Empuriabrava, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, així com de les empreses Boats Mediterrani, Styx Motor i Caves Masachs.

Marc Orta, guanyador de la regata a la categoria F4.
Marc Orta, guanyador de la regata a la categoria F4.

La regata va estar molt marcada pel fort onatge que va estar present tot el matí, la qual cosa va obligar a muntar un circuit de dimensions més reduïdes del que és habitual, per raons de seguretat i per tal d’evitar que les motos desenvolupessin altes velocitats.Tot i així els salts de les motos aquàtiques sobre les onades van ser continus i espectaculars, sobre tot a la zona més pròxima a la costa, obligant als pilots a utilitzar tota la seva experiència i condició física.

A la categoria F3 l’actual campió de Catalunya, Jordi Tomás (Kawasaki), es va adjudicar totes les mànegues, seguit sempre de Lucas Fores i del veterà José Jorge Criado.

A la categoria F4, reservada a motos pràcticament de sèrie, la regata va ser molt més disputada, ja que Jordi Pratginestós (Yamaha), que va guanyar les dues primeres mànegues, es va haver de retirar a la tercera, de manera que només va poder assolir la tercera posició al pòdium. Marc Orta, amb un segon, un tercer i un primer lloc es va adjudicar el triomf, seguit d’Oriol Andreu.

, , ,

Comments are closed.

Lloc web creat per IzandoMarketing

Resum de la privadesa
Federació Catalana de Motonàutica

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web.
Aquest lloc web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privadesa alienes a la de la FCM que vostè podrà decidir si accepta o no quan hi accedeixi. Podeu obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.