Contra el vent a l’Ampolla

El passat diumenge dia 27 de setembre, va tenir lloc a l’Ampolla (Baix Ebre) la primera regata puntuable pel Campionat de Catalunya de motos aquàtiques 2020, modalitat de circuit, sota l’organització de la Federació Catalana de Motonàutica i el suport del Patronat de Turisme de l’Ampolla, la Creu Roja de l’Ampolla i el Club Nàutic Ampolla.

Nil Bonich, guanyador de la regata a la classe F4.

Nil Bonich, guanyador de la regata a la classe F4.

Habitualment l’Ampolla tancava el campionat català de motos aquàtiques, però les extraordinàries circumstàncies de seguretat degudes a la pandèmia han obligat a la Federació a ajornar totes les regates previstes fins ara, de tal manera que la que habitualment era la regata que tancava el Campionat ha estat aquest any la primera de la temporada.

La regata es va disputar amb gran dificultats a causa del fort vent que va estar bufant tot el cap de setmana i, tot i que en principi no va aixecar grans onades, sí que va complicar el muntatge del circuit i va crear una ressaca a la costa que feia difícil ficar les motos a l’aigua.

A la categoria F4, reservada a pilots sense palmarès, es va imposar Nil Bonich, davant de Miguel Angel Gargallo, que va ser penalitzat a la segona mànega per un incorrecte traçat del circuit. Tercer va ser Jesús Perales, pilot de Cantàbria, que participa habitualment al campionat català. Va ser quart Lluís Montalà i cinquè el novell Jordi Miquel.

Molt disputada va ser la categoria GP3. Joan Sevil va guanyar la primera mànega, seguit de Roger Pujol. A la segona mànega les posicions es van invertir, de tal manera que tot s’havia de decidir a la tercera i última mànega. Sevil es va situar en primera posició i va dominar la cursa fins a la meitat de la darrera volta, quan va caure darrera un tap que s’havia format amb pilots doblats, la qual cosa va aprofitar Pujol per avançar i guanyar la mànega i la regata. Sevil va ser segon de la jornada i tercer ho va ser el càntabra Pedro Torre, seguit de Sergi Fernández, que l’any 2019 va ser subcampió a F4.

La propera regata està prevista el diumenge 4 d’octubre al Canal Olímpic de Catalunya.

,

Comments are closed.

Lloc web creat per IzandoMarketing

Resum de la privadesa
Federació Catalana de Motonàutica

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web.
Aquest lloc web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privadesa alienes a la de la FCM que vostè podrà decidir si accepta o no quan hi accedeixi. Podeu obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.