Comença el Campionat de Catalunya a Empuriabrava

Motos EmpuriabravaEl passat dia 30 d’abril, dissabte, va tenir lloc a Empuriabrava (Castelló d’Empúries) la primera regata puntuable per al Campionat de Catalunya de motos aquàtiques 2016. Per tercer any consecutiu el campionat català va obrir la temporada a la platja de la Rubina d’Empuriabrava, gracies al suport de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, així com de les empreses Boats Mediterrani, Styx Motor i Caves Masachs.

La regata va estar molt marcada pel fred i la pluja. La pluja va estar present durant els primers compassos del dia, però el fred no va abandonar la competició. En canvi, la superfície del mar va restar plana, la qual cosa va permetre muntar un circuit ràpid, però amb doble traçada, que va ser molt agraït pels pilots.

A la categoria F3 Jordi Tomás, pilot d’Amposta, va repetir la seva actuació de l’any anterior i va tornar a guanyar totes les mànegues, amb un dura pugna amb Roger Pujol, pilot de Girona que portava un parell de temporades sense competir. Lucas Forés, campió de Catalunya 2015 va resultar tercer.

A la categoria F4, reservada a motos pràcticament de sèrie, la regata va estar dominada per Jairo Carriles, que va guanyar totes les mànegues, seguit sempre de Marc Orta, mentre que la tercera plaça va ser molt més disputada, ja que Oriol Andreu i David Muñoz van acabar empatant a punts, però el trofeu va ser per Andreu, ja que va fer la millor posició a la darrera mànega.

La propera regata tindrà lloc al Club Nàutic Cambrils el proper dia 14 de maig.

, , ,

Comments are closed.

Lloc web creat per IzandoMarketing

Resum de la privadesa
Federació Catalana de Motonàutica

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web.
Aquest lloc web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privadesa alienes a la de la FCM que vostè podrà decidir si accepta o no quan hi accedeixi. Podeu obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.