Cap de setmana motonàutic a Riba-roja

El proper cap de setmana tindrà lloc a Riba-roja d’Ebre (Ribera d’Ebre) un insòlit fet esportiu: dues regates motonàutiques diferents. El dissabte dia 24 es celebrarà la segona regata puntuable per al Campionat d’Espanya de forabords, concretament de la categoria T-850/GT60, mentre que el diumenge dia 25 tindrà lloc la quarta regata puntuable per al Campionat de Calalunya de motos aquàtiques.

La categoria T-850/GT60 es una fusió de dues categories, la T-850, que es propulsa amb un motor forabord de dos temps de fins a 870 cc i la categoria GT60 que es propulsa amb un motor forabord de quatre temps de 60 cavalls. Estan inscrits pilots procedents d’Andalusia, Astúries, Castella, Galicia i Catalunya, concretament amb la participació dels germans Icar i Hèctor Sanz, de la mateixa Riba-roja. Es disputaran quatre mànegues, puntuant les tres millors de cada pilot. Aquest és el segon cop que una regata d’aquestes característiques es disputa a Riba-roja.

El diumenge 25 està convocada la quarta regata puntuable per al Campionat de Catalunya de motos aquàtiques. De fet, és la quarta de la temporada per a les motos de conducció dempeus, popularment anomenades “jet”, però la tercera per a les motos de conducció assegut, sota la denominació “biplaces”. Aquest és el primer cop que una cursa puntuable de motos aquàtiques té lloc aquí i es dóna la circumstància que també hi participarà Hèctor Sanz, que farà doblet.

La cursa pot començar a definir la classificació final de la temporada, però encara no hi ha clars favorits, si bé el veterà Alex Velasco encapçala la classificació general a la categoria GP1, Joan Sevil ho fa a la categoria GP3, just arribat d’una cursa del Campionat Mundial celebrada a Òlbia (Sardenya), mentre que David Rodríguez va davant a la classe F4 però també a la categoria de Biplaces.

Les curses tindran lloc al pantà de Flix, davant de les instal·lacions del Club Nàutic Riba-roja, que n’és l’organitzador conjuntament amb la Federació Catalana de Motonàutica i compta amb el suport de l’Ajuntament local.

, , ,

Comments are closed.

Lloc web creat per IzandoMarketing

Resum de la privadesa
Federació Catalana de Motonàutica

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web.
Aquest lloc web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privadesa alienes a la de la FCM que vostè podrà decidir si accepta o no quan hi accedeixi. Podeu obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.